I Love Hazai podcast: Miért hasznos az influencer egy kisvállalat kommunikációjában?

hbp08861.jpg

Megérkezett az új epizód, mely az élelmiszeripari kkv-k számára rendezett SPAR Marketing Bootcampen elhangzott kerekasztal beszélgetés felvétele.

Adásunkban azokkal a gasztro influencerekkel beszélgettünk, akik részt vettek az idei Hungaricool termékverseny zsűrizésében. Szó volt arról, hogy miért lehet hasznos, ha véleményvezéreket is bevonunk a kommunikációba, illetve hogyan válasszon egy vállalkozás influencert. 

Fontos-e, hogy az influencer hiteles legyen? Miért van kevesebb like egy reklámposzton, és számít-e egyáltalán a like-ok száma? Mitől működik jól egy influencer kooperáció, és kell-e minden platformon minden márkának kommunikálnia? 

A beszélgetés során körbejártuk az influencer marketing legfontosabb kérdéseit, illetve azt is megtudtuk, hogy melyik vendég miért vállalta, hogy részt vesz a Hungaricool termékek zsűrizésében.

Vendégeink: Vass Adrienn (Rókaland), Sallai Márk, Kovács Andrea (Egészséges hedonizmus), Horváth-Boros Klára (Kálci receptjei), Lajtner Zsolt és Stiller Tamás 

Házigazda: Mantz László

Érdekel a Marketing Bootcamp-en rögzített előző epizód is? Hallgass bele!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hungaricool.blog.hu/api/trackback/id/tr3618160462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása