Megérkezett az új epizód, mely az élelmiszeripari kkv-k számára rendezett SPAR Marketing Bootcampen elhangzott kerekasztal beszélgetés felvétele.
Adásunkban azokkal a gasztro influencerekkel beszélgettünk, akik részt vettek az idei Hungaricool termékverseny zsűrizésében. Szó volt arról, hogy miért lehet hasznos, ha véleményvezéreket is bevonunk a kommunikációba, illetve hogyan válasszon egy vállalkozás influencert.
Fontos-e, hogy az influencer hiteles legyen? Miért van kevesebb like egy reklámposzton, és számít-e egyáltalán a like-ok száma? Mitől működik jól egy influencer kooperáció, és kell-e minden platformon minden márkának kommunikálnia?
A beszélgetés során körbejártuk az influencer marketing legfontosabb kérdéseit, illetve azt is megtudtuk, hogy melyik vendég miért vállalta, hogy részt vesz a Hungaricool termékek zsűrizésében.
Vendégeink: Vass Adrienn (Rókaland), Sallai Márk, Kovács Andrea (Egészséges hedonizmus), Horváth-Boros Klára (Kálci receptjei), Lajtner Zsolt és Stiller Tamás
Házigazda: Mantz László
Érdekel a Marketing Bootcamp-en rögzített előző epizód is? Hallgass bele!