Negyedik alkalommal került megrendezésre DoingGood - CSR Award, amelyen a SPAR két díjat is elhozott a Régiók Kincsei programmal.
2024. januárjában a La Vida DUNA rendezvényházban került megrendezésre a Kreatív Doing Good - CSR Award díjátadója, ahol a társadalmi felelősségvállalást népszerűsítő cégek kaptak elismerést. A verseny shortlistjére 27 pályamű jutott be, a díjazottak ezek közül kerültek ki.
A díj létrejöttét az inspirálta, hogy napjainkban a fenntarthatóság és a környezettudatosság egyre inkább átitatja a társadalmi és politikai szférát, valamint az üzleti életet, ezért a Magyarországon működő vállalatoktól is elvárt a társadalmilag felelős gondolkodás és működés. Felmérések szerint több előnyt élveznek a vásárlóknál azok a cégek, amelyek erőteljes, kimutatható, hasznos CSR tevékenységgel rendelkeznek, így ezek közül a legjobbakat díjazta a kilenctagú szakmai zsűri.
A SPAR Régiók Kincsei kampánya “Vállalati ügyek” kategóriában finalista lett, míg az “Elkötelezettség a helyi közösségek iránt, vállalati aktivitások a közösségek érdekében” kategóriában "Special Mention" minősítést kapott.
Tollas Attila, a SPAR Magyarország regionális beszerzési csoportvezetője és a Régiók Kincsei program vezetője a díjátadón azt nyilatkozta: „Nagyon jó érzés, hogy a Régiók Kincsei programmal az Effie Awards után két újabb díjat is sikerült megnyernünk. Megerősít abban, hogy jó úton járunk, és hogy érdemes ezt 2024-ben is folytatni. Köszönöm minden munkatársamnak, aki dolgozott a projekten, illetve köszönöm a SUPER11 és a ContentPlus ügynökségnek is, akik a kampány kivitelezésében segítettek.”