Adásunkban Lévai Richárd online marketing specialistával és Molnár Gergely (Mézes Gergő, méhészet) vállalkozóval arról beszélgettünk, hogy hogyan használhatja egy kkv a közösségi média felületeket úgy, hogy az a célcsoportjának elérésben, és az erőforrások felhasználásának tekintetében is hatékony legyen.
Ott kell-e lenni egy kkv-nak minden social media felületen és ha nem, milyen szempontok alapján válassza ki, hogy hol kommunikáljon? Jó-e, ha ugyanazt a tartalmat osztjuk meg minden platformon? Mi teszi hitelessé a kkv-k social media kommunikációját? Hol van az a pont egy kkv életében, ahol már érdemes külső erőforrást is bevonni, és melyik területen érdemes a mesterséges intelligenciát használni?
Az adásból megtudjuk azt is, hogyan reagáljunk a negatív kommentekre, és hogy miért érdemes megkeresni a bennünk rejlő Spektrum-műsorvezetőt.
Műsorvezető: Mantz László