Fizz Water, az üdítően új üdítőcsalád

Bemutatjuk a 2023-as Hungaricool győzteseket

hbp01811_retus.jpg

Homor Eszter, az Art Water Kft. ügyvezetője, minőségügyi mérnökként kezdte pályafutását, és ugyan volt némi tapasztalata az élelmiszeriparban is (malomipari és agrárszektorban tevékenykedő cégnél volt minőségirányítási vezető), de az üdítő és ásványvíz gyártás teljesen új terület volt számára, mikor a céghez került. 

A Hungaricool termékversenyről korábban nem sokat hallott, egy ismerős hívta fel a figyelmét. Mivel abszolút megfelelt a cég a versenykiírásnak - magyar tulajdonos, magyar vállalat, magyar termék, ami még egyik áruházláncban sem kapható -, így több termékcsaláddal is beneveztek. Eszter azonban érezte, hogy a nyertes a Fizz Water lesz, mert szerinte is az a leginkább piacképes termékük, és ami talán a legjobban illik a magyar fogyasztók ízlésvilágához.

Az INTERSPAR üzletekben hamarosan a Fizz Water négy verziója lesz elérhető: a levendula-bodza, az eper-bazsalikom, az uborka-gyömbér és az alma-körte ízű szénsavas üdítőital. 

Vas megyei kistelepülésről egy multi polcaira 

 

hbp01666.jpgA Hungaricool termékversenyről Eszternek eddig csak jó élményei vannak. Örömmel tapasztalja, hogy a SPAR-nál mindenki rettentően segítőkész, de közben tudja, hogy enélkül nem is tudnának ekkora szintlépést megugrani. “Persze még sok minden hátravan - teszi hozzá Eszter -, a Bootcamptől sokat várunk, mert ugyan van már egy kis marketing tapasztalatom, de nem túl széleskörű, úgyhogy a szakmai alapok építésére mindenképp jó lesz. Sőt, a marketingesünket is magammal viszem, hogy az ott tanultakból a jövőben is tudjunk építkezni.” 

A másik dolog, amiért Eszter hálás a Hungaricoolnak az az, hogy az egész ország megismerheti a Fizz Water termékcsaládot. A Vas vármegyei kis településről, Horvátzsidányból bekerülni egy országos üzletlánc polcaira hatalmas lehetőség, ami segítség nélkül biztos nem ment volna. “Csak így tudunk eljutni minden fogyasztóhoz, hogy a termékeink bizonyíthassanak” - mondja. - “Bízunk benne, hogy sikerül is, és a vásárlóknak is ízlenek majd az üdítőink.”

hbp01924.jpg

A kitartás eredményre vezet

 

Hogy mik a cég hosszú távú tervei, arra röviden úgy válaszolt, hogy szeretné, ha az INTERSPAR-on kívül a SPAR polcaira is felkerülnének a termékek.  “Az lesz az igazi elismerése a munkánknak, ha jövőre ott tudunk lenni a SPAR polcain is. Akkor már biztosak lehetünk abban, hogy tényleg jó terméket csináltunk.”

Addig pedig arra biztat mindenkit, aki még nem indult a Hungaricool versenyen, hogy ne habozzon, hiszen egy kezdeti állapotban lévő termék is nyertessé teheti a pályázót a SPAR támogatásával. “A Hungaricool egy nagyon jó lehetőség, amivel érdemes élni, még ha az elején nem is a top tízben végez a termék. Én hiszek benne, hogy a kitartás és a hit hosszútávon eredményhez és sikerhez vezet.”

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hungaricool.blog.hu/api/trackback/id/tr7418119950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása