A legújabb podcast epizódunkban Nagy Gergely reklámszakemberrel, Janó Dávid marketing-vezető helyettessel és Kiss András vállalkozóval a hatékony márkaépítés világában mélyültünk el.
Az adás elején a szakértők márkastratégiai kérdésekre válaszoltak, kiemelve a marketingstratégia előnyeit, és megosztották a tapasztalataikat arról, hogy hogyan lehet egy terméket sikeresen pozicionálni a piacon.
Részletezték továbbá, milyen kategóriákba sorolhatók a márkaépítés elemei, kezdve a logótól és a névtől, egészen a vizuális és verbális lehetőségekig. Szó volt arról is, hogy a storytelling-nek hol van helye ezekben a folyamatokban. A beszélgetésben szó esett még a versenytárselemzésről, arculatról és a fogyasztói visszajelzések fontosságáról.
A szakértők a regionális marketing szerepét és lehetőségét szintén kiemelték, amire példaként a Régiók Kincsei program nyújt megoldást.
Az adás zárásaként tanácsokat és értékes tapasztalatokat osztottak meg azok számára, akik most tervezik vállalkozásuk indítását vagy újraindítását, rávilágítva, hogy mire érdemes figyelni a sikeres márkaépítés szempontjából.