A Nagy Ugrás számunkra nem az egykori kínai gazdaság kísérletet jelenti, hanem azt a hihetetlen változást, amit a Hungaricool termékverseny hoz a nyertes vállalkozók életébe. Az elmúlt évek bebizonyították, hogy a győztesek 3-5 éves “időugráson” esnek át, a versenynek köszönhetően hirtelen akkorát lép előre a vállalkozásuk.
Ezekben a hetekben kezdődik a Hungaricool 4. évadának “premierje” az INTERSPAR áruházakban, ennek alkalmából vendégeskedett újra a TV2 Mokka című műsorában a termékverseny társszervezője, a K&H Bank nevében Rammacher Zoltán kkv-marketing és értékesítés támogatás vezető és Tollas Attila, a SPAR Magyarország regionális beszerzési csoportvezetője, a Hungaricool termékverseny projektmenedzsere.
A beszélgetés a győztesek bemutatásán túl arról is szól, miként alkotják a pályázók a hazai gazdaság lenyomatát és hogy hogyan hat egy ilyen megmérettetés a kisvállalkozók tudatosságára.
Csak 6 perc, érdemes megnézni!