Itt az új I Love Hazai podcast epizód!

Hogyan kezeld a jelenlegi, nehéz gazdasági helyzetet?

 hbp08003.jpg

Az élelmiszeripari kkv-k számára rendezett SPAR Beszállítói Akadémia Marketing Bootcamp rendezvényén elhangzott kerekasztal beszélgetés felvétele.

Adásunkban Rammacher Zoltánnal, a K&H Bank Kkv marketing és értékesítés támogatás vezetőjével, Bartha Ferenc értékesítési marketing és árképzési szakemberrel, valamint Nagy Gergellyel, a SUPER11 Creative Zrt. egyik alapítójával beszélgettünk arról, hogy a megnövekedett működési költség, az árfolyam ingadozás és a beszerzés bizonytalansága milyen hatással van a kis- és középvállalkozások életére.  Mit lehet tenni egy olyan gazdasági helyzetben, amikor olyan tényezőkkel állunk szemben, amik korábban nem nagyon voltak? Mennyire látszik meg a gazdasági helyzet lenyomata a vállalkozói szektoron? Hogy lehet megtartani a fogyasztói bázist? Hogyan lehet könnyebben átvészelni ezt az időszakot? Mivel lehet győzni a vásárlókért folyó harcban? Milyen árképzéssel lehet talpon maradni?

A beszélgetésből kiderül, hogy mennyire fontos a tudatos pénzügyi tervezés és a márkaépítés, illetve hogy minőségi termékekre a válság idején is van igény.  

Vendégeink: Rammacher Zoltán (K&H), Bartha Ferenc (Smartha-Global), Nagy Gergely (SUPER11)  

Műsorvezető: Mantz László 

A bejegyzés trackback címe:

https://hungaricool.blog.hu/api/trackback/id/tr7018145092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása